BLOG: USA Crusade 2008

10. den: Alohaaaaaa!

usa

Desáty den by nebyl ničím zvláštní… kdybychom zrovna neletěli na Havaj.

Vstávat jsme museli už v časných ranních hodinách, abychom vůbec stihli dorazit na letiště včas. Letadlo nám totiž letělo už v 8:10 místního času a dostat se úspěšně přes všechny kontroly na letišti tady není vůbec snadné a rychlé.

Nakonec se vše podařilo a usedli jsme do pěkně vypadajícího Boeingu Delta Airlines mířícího směrem do Honolulu na ostrově O´ahu na Havaji. Cesta samotná byla celkem příjemná, jediné zklamání bylo, že z her na vestavěných dotekových monitorech byla zdarma k dispozici pouze jediná – znalostní soutěž, v níž mezi sebou mj. soupeřili všichni pasažéři letadla.

Musím se pochlubit – stal jsem se opakovaně vítězem a umístil se na druhém místě v celé letové historii tohoto stroje (první místo bylo vzdáleno jen o 100 bodů, což je mnohem méně, než kolik lze získat na jedné otázce – škoda).

Cesta samotná trvala zhruba šest hodin, ovšem díky časovému posunu o další tři hodiny zpět jsme vlastně přiletěli tak akorát na oběd. Ten jsme si ale dali až po odjezdu k hotelu, kam nás za devět dolarů na jednoho odvezl místní shuttle bus. V hotelu byl ovšem check-in až ve tři hodiny odpoledne a ještě pro nás nebyl připraven pokoj – vydali jsme se proto alespoň do nejbližšího McDonald´s na Big Maca.

Po menší procházce kolem pláže jsme se vydali zpět do hotelu. Mimochodem, máme luxusní hotel Pacific Beach přímo na pláži Waikiki a náš výhled můžete posoudit sami…

Dnešek byl tedy ve znamení cestování. Kromě nás odcestovala z L.A. i Simona, která se vrátila autobusem zpět do Phoenixu. Uvidíme, co nám nadělí dny příští…

pošli na vybrali.sme.sk

Kategorie: USA 2008 | 25. 5. 2008 v 05.05 | martin

Přidat komentář

O cestování po světě – a možná i mimo něj…