BLOG: USA Crusade 2008

4. den: Grand Canyon

usa

Grand Canyon se stal cílem naší cesty pro tento den. Dosáhli jsme ho a ještě jsme toho viděli opravdu hodně.

Po bouřlivém večeru v Las Vegas jsme se ráno probudili v časných hodinách. Přijet měla Simona z Phoenixu, s níž jsme měli naplánovanou cestu do Grand Canyonu. Dorazila o něco dříve, než jsme čekali a mohli jsme tedy vyrazit.

Odhlášení z hotelu a výměna dolarových mincí za bankovky do autobusu vystřídal přesun na letištní spoj, který posléze následoval přesun specializovaným shuttle busem do půjčovny aut. Po menších nepřijemnostech a hádkách s personálem se nám vypůjčit zamluvený Chevrolet – mimochodem, sice vypadá pěkně, ale je to děsná ¨popelnice – a vyrazit směrem na Grand Canyon.

Cesta byla dlouhá, vesměs po dálnici a nechyběla ani projížďka po přehradě Hoover Dam. Z Nevady jsme přejeli zpět do Arizony, ze které jsme předevčírem odletěli, a po pěti hodinách cesty dorazili ke Grand Canyonu.

Očekávání jsem měl vysoká, ale realita… realita je mnohonásobně převýšila. Pohled do hlubin Grand Canyonu byl jedním z nejúžasnějších zážitků v celém mém dosavadním životě a zapůsobil skutečně monumentálně.

Strávili jsme v kaňonu, respektive na vrcholu jeho jižního svahu, delší dobu a pod nátlakem dostatečné únavy se vydali ubytovat do hotelu. Nejprve jsme ale samozřejmě zakoupili soudek Heinekenu, abychom si večer ještě trošku zpestřili.

Narozdíl od Hiltonu, kde byl přístup na Internet zpoplatněn, jsme se zde bez problémů připojili přes wifi zcela zdarma a měli jsme k dispozici kromě dobrého zázemí také například bazén nebo krásnou vířivku.

Inu, v Grand Canyonu a jeho okolí je to pěkné. Zítra nás čeká druhá návštěva kaňonu a zavítáme do Monument Valley. Když se nám to podaří, navštívíme také Antilope Canyon. O tom všem ale zase až příště.

pošli na vybrali.sme.sk

Kategorie: USA 2008 | 19. 5. 2008 v 04.13 | martin

Přidat komentář

O cestování po světě – a možná i mimo něj…