BLOG: zase

Sarawak – narodni parky a Kuching

16. 10. 2008 v 12.44

Z Koty Kinabalu jsme se vydaly dalsim letem s AirAsia a prekvapive opet Airbusem do Miri. Jedno z nejvychodnejsich mist Sarawaku nas privitalo destem. Dostaly jsem dalsi razitko do pasu a ned odjely taxiky a autobusem do narodniho parku Niah. Hned na zacatek muzu vsechny narodni parky Sarawaku vrele doporucit. Po zkusenostech ze Sabahu nas […]

Na Mount Kinabalu a zase dolu

9. 10. 2008 v 12.43

Mount Kinabalu byla velka vyzva:). Nejvyssi hora jihovychodni Asie stala za zdolani a pro me to byl jeden z celkem jasnych cilu na Borneu. Ne vsem se do tohoto podniku uplne chtelo, ale nakonec jsme se po predeslem neuspechu a se spolecnou rymou vydaly k vrcholu vsechny. Z Ranau jsme do narodniho parku Kinabalu dorazily […]

Par dni u opic

7. 10. 2008 v 11.25

Trajekt byl trochu vesely – Niky uletelo pri opalovani tricko, coz vzbudilo v muzich na lodi vcelku rozruch, ja si namlatila ruku, nestihly jsme dokoukat film… Ubytovani v KK za par fufnu, vecere, vychazka a spinkat. Brzo rano jsme chytaly bus, takze se nam podarilo pod horu prijet kolem pul desate. Prebalily jsme si batohy […]

Melaka a odlet

1. 10. 2008 v 04.04

V podvecer jsme dorazily rozespale a rozlamane do Melaky a jmuly se bloudit po okoli autobusaku. Nakonec nezbylo nez si vzit taxi (tentokrat 2) a nechat se k hotelu odvezt – i kdyz i taxi melo problem se v centru vyznat. Ubytovaly jsme se v preplnenem hotylku na chodbe (stale jsou nejake prazdniny a vsude […]

Jak jsme jely do pralesa

30. 9. 2008 v 14.27

Z Perhentian jsme se vratily do Kota Bharu, kde jsme doslova propadly nakupni horecce. Njedriv na vecernim marketu, kterym se zaplni nektere ulice v centru mesta okolo seste a jsou pro auta zavrene asi do pulnoci. Misto at je najendou vsude plno stanku s hadry, cetkami, botami, obcerstvenim, vselikymi vecmi do kelimku… Nocni mesto zije […]

Bajecne Perhentiany

v 14.02

Z Cameron Highlands jsme se po krasne nove silnici prostopovaly pres kopce do niziny (ono tam totiz nejezdi autobusy, kdyz je silnice nova a v okolnich pralesich ziji skoro jen tygri a kvetou rafflesie). V meste Gua Musang jsme se odhodlaly vyzkouset mistni vlaky. V poloostrovni casti Malajsie jsou vpodstate jen dve trasy, tak uz […]

Cameron Highlands

v 13.58

Rano jsme z Ipohu vzrazily na sever do Cameron Highlands. Kodrcava  cesta  se diky ranimu brzkemu vstavani dala z vetsiny zaspat. V Tanah Rata jsme vystoupily do chladiveho vzduchu.  Ubytovani je rozkosne – plechove pulvalce v ohromne zahrade (tu jsme vcera vecer zvladly zneuzit na maly dychanek, ze ktereho se mnohe z nas dnes jeste […]

Malajsie dobyta

19. 9. 2008 v 13.51

Tak jsme tu 🙂 V Malajsii jsme se ocitly vcera odpoledne po nekolika vycerpavajicich letech: Praha – Londyn, pak 13 hodin cekani a tudiz velmi dlouha noc na Heathrow, Londyn – Kuwait, pouhe 4 hodiny na poustnim letisti s mnoha asiaty a americkymi vojaky, Kuwait – Kuala Lumpur. Z velmi prijemne klimatizovaneho letiste jsme se […]

Je na čase sbalit;) na barbie trip…

16. 9. 2008 v 07.55

Tak jsme úspěšně přestály všechna úskalí bakalářského studia. Větší část naší výpravy, která se ještě neutkala o trapný titul bc, to včera dokázala a snad se do dnešního dne neprobudila s děsivou kocovinou. Ne, že by Štěpka byla větší část výpravy (ačkoli větší je), ale jede nás tentokrát pět, takže to bude slušný barbie trip, jak […]

Kterak Stepanka malem zustala na Sri Lance

25. 2. 2008 v 16.13

V Haputale jsme v hotýlku, co nám ho doporučili kluci v Unavatune, přečkaly noc. Balkon jsme příliš nevyužily (nepočítáme-li večerní popíjení, psaní a krafaní) protože i ráno se v údolí pod náma válela mlha a hnaly se mraky. Nezbylo než zabalit a nasnídat se v pekárně při čekání na autobus do Ratnapury. Ratnapura je město nehezké, rušné, smradlavé a […]

o tom, jak se Zitka a Štěpka vydaly na cesty:)