BLOG: Svět podle Limojoa

8. 8. Braga

portugalsko

Dneska jsme se probudili už v 5:00, kdy naši sousedi tropili trochu bordel. Já jsem si rozšířila svou španělskou slovní zásobu o “putana madre” – nevím jak se to píše (mother fucker).

V 8:15 jsme opustili Praia da Barra, z Aveira jsme se vydali vlakem do Bragy a zjistili jsme, ženám už moc peněz nezbývá.

9:45 snídám na nádraží. M si připadá, jak socha. Moc mu nechutnalo jeho výborné mléko s instantní kávou (vše studené). Když zjistíme, že vlak, na který jsme čekali, nejede do Bragy ale z Bragy, tak jsme čekali prostě na další 8-)

V 10:36 nasedáme na vlak do Bragy. A. si nabíjí telefon ve vlaku M. spí a vypadá asi takhle: (ručně malovaný obrázek v deníku) a s tím já cestuju…

Už na vlak. nádraží se nám líbilo. S těžkými bágly a v největším vedru jsme se vydali hledat turistickou kancelář. Pak jsme šli do nedalekého kempu se ubytovat, jelikož ani na nádraží ani nikde jinde není úschovna zavazadel.

Kemp je velice příjemný, tichý, levný s bazénem. A. si šla hned zaplavat. M. si dal nejdřív šlofíka a pak si šel dát pár bazénů. Pak jsme se vydali na prohlídku města. Je to zatím nejhezčí město, co jsme viděli.

Je zde 35 kostelů, za ten den jsme navštívili asi 1/2, viz příloha (myšleno papírová mapka) Ale celkově i uličky byly velice malebné. Viděli jsme svatbu. M. si nakoupil oblečení A. korále a večer si dali lahev bílého vína, velice dobrého :-) M. se opil…

A šli jsme spát. Jo a dali jsme si také dobrý oběd a zjistili, že Peru je krocan. M. neustále hodnotí Portugalky. A. je koketa.