BLOG: Japonsko 2009

Tak se konecne hlasime…

Ahoj trosku netradicne z Hiroshimy. Koupili jsme bombu {jen tu na vareni, no ale byl to problem, jinde ji krome Kofu, kde nam ji koupil bracha, nemeli. Takze az pojedete do Japonska, vite, kam primo zamirit pro bombu 🙂 Jinak jsme v minulych dnech navstivili Kyoto {ktere byvalo hlavnim mestem Japonska} s mnoha chramy a chramecky, starou historickou ctvrti plnou drevenych baracku, cajoven… Geishu nebo Maiko (jakousi jeji zacku) jsme take zahledli, no omylem jsme prosli i kolem domecku „lasky„. Dale pak mesto Nara {ktere rovnez bylo,ale v jinem obdobi hl. jap. mestem}. Spali jsme v kempu kus od Kyota – takovou raritu jako lidi se stanem a na to jeste z Ceske rep. tam asi jeste nemeli, pac tam nestanoval vubec nikdo {tedy krome hejna komaru, kterym jsme mimochodem velmi chutnali}. Komaru jsme fakt uz po 3 nocich meli dost,tak jsme prejeli vice na jih do kempu na ostrove Myiajima. Cestou jsme profuneli hradem Himeji (kde teda neustale amplionem hlasili, at pijeme vodu, abychom nebyli dehydratovani, a na druhou stranu byli vsude v arealu hradu cedulky se zakazem jidla i piti, no tak si vyberte). Takze nyni jsme na te Myijime, kde uz jsou v kempu krome nas dalsi stany (cele 2 kusy:)  a pobiha tam spousta srnek, ktere jsou pekne odrzle, vlezou pomalu az do stanu. Rano pri odchodu jsme zahlidli opici, tak jsme zvedavi, v jakym triku ci plavkach tam bude odpoledne behat, pac pradlo jsme jen tak volne rozvesili okolo stanu 🙂

Jinak se mame fajnove, no trosku vetsi teplicko, ale da se to zatim vydrzet. Japonci jsou strasne mili, radi nam nabizeji svoji pomoc, ackoli treba neumi ani zbla anglicky, tak si dokazete predstavit tu domluvu…

pošli na vybrali.sme.sk

Kategorie: Nezařazené | 31. 7. 2009 v 07.43 | lenka

3 komentáře

nazdar cestovatelé!
tak už jezdím prstem po mapě, jdu si to vygooglovat ještě 🙂 mějte se krásně, opatrujte se, pěkně cestujte a buďte opatrní. nenechte se sežrat komárama a okrást opicema 🙂 pozdrav všem! Gabana

no tak paráda:-) byste měli vybírat za vás, jako raritu, když tam stan nepotkali…(kulturní rarita:-) dobře, že tam jsou ochotní lidé..to se pak nějaká domluva vždycky najde:-))) tak jen dál užívejte a zase pište.-)

Ahojda cestovatelé, zdravím vás z České republiky.. resp. z Jablonce, kde už od pondělka zarábám. V pondělí to teda byl mazec, po práci jsem jela domů dospat spánkový dluh (přiletěla jsem v neděli v 9:30 do Prahy) a včera jsem v tom vesele pokračovala. Dnes (středa) už to snad bude lepší a vyrazím odpo na kolo, po kterém se mi moc stýská.. Vy se mějte bájo, opatrujte se, dávejte na sebe pozor a sbírejte zážitky minimálně tak jako já ve Vancouveru, papa